Juleklargøring af Valgmenighedskirken i Hammerum den 21. november 2023 kl. 14.00

Kære medlemmer i Gjellerup Valgmenighed

Julen nærmer sig med raske skridt, og vi i bestyrelsen er så frimodige at spørge jer, om nogen af jer kunne hjælpe os med at få kirken gjort juleklar.

– Det drejer sig om pudsning af alt messing og alterbægre og dertil grundig rengøring af kirken.

– Forsigtig afstøvning af lysekroner/lys; som desværre er meget støvede. MEN pærerne er meget sarte og slukker nemt.

Vi tænker, at vi kunne hygge os sammen med at få arbejdet gjort i fællesskab.

Tove og undertegnede er der fra bestyrelsen, og vi vil varme æbleskiver til os og brygge lidt kaffe/the efter behov 😜

Og Vera, som hjælper os ude på kirkegården, hvor granpyntning nu er i gang, kan måske også hjælpe til.

Vi håber på en lille flok, og glæder os til samværet.

Af hensyn til indkøb af forplejning vil vi meget gerne bede om tilmelding til Karin Brammer senest den 17. november på kbr@h-g-valgmenighed.dk

På forhånd tak og på gensyn.

Bedste før-julehilsener

Karen Marie Holm