Kor og krisesnak

Der er ingen undskyldninger for at blive på sofaen mandag 9. oktober, hvor Herning Valgmenighed ved hele to arrangementer viser flaget. I Herning Valgmenighedskirke giver MidtVest Pigekor en såkaldt rejsekoncert. Det er med programmet, som de vil fremføre på deres kommende turne til Finland og Ålandsøerne. En koncert præget af nordiske klange, velkendte numre og ny musik. Samme dag er Jonas Jochumsen gæst i samtalesalon i Højhuset Kulturhotel i Birk. Her vil han blandt andet komme ind på al den krisesnak, som præger vores tid ud fra det undrende spørgsmål: Er der gået krise i kriserne? Er man vaks, kan man nå begge dele. Samtalesalon er kl. 17, og koncerten er kl. 19.