Der er stadig gratisbilletter til rådighed…

til koncerten i Herning Valgmenighedskirke lørdag den 18. juni 2022 kl. 16.00 med MidtVest Pigekor og gæster fra USA, Piedmont East Bay Children’s choir.

Piedmont East Bay Children’s choir er en mangeårig samarbejdspartner med MidtVest Pigekor, og korene har flere gange besøgt hinanden for at udveksle musik og kultur.

Korene vil synge sammen og hver for sig, og repertoiret vil være dansk og amerikansk musik. Koncerten er en del af Kulturfest Herning.

Entre: kr. 80,00 for voksne, kr. 20,00 for børn.

Der er i skrivende stund stadig 7 stk. gratisbilletter til rådighed for medlemmer af Valgmenigheden – skriv til kbr@h-g-valgmenighed.dk.