Folder om Herning Valgmenighed

I Herning Valgmenighed har vi fået lavet en folder, der i særlig grad henvender sig til familier med børn på Herning Friskole og i Herning Valgmenigheds Skovbørnehave, men selvfølgelig også til andre interesserede. Folderen blev til ud fra et ønske om at gøre opmærksom på, hvem vi er, de historiske rødder og det samarbejde, der finder sted mellem kirken, friskolen og børnehaven.

Folderen vil efter aftale med bestyrelserne på skolen og i børnehaven blive en del af den information, som forældrene vil modtage, når deres børn indmeldes. Folderen vil endvidere være at finde i de to valgmenighedskirker samt på biblioteket.

Læs folderen her (pdf).